Naša spletna stran uporablja piškotke za potrebe analize obiskanosti. Več o tem si lahko pre​berete v Politiki zasebnosti​.
  Se strinjam / ​Se ne strinjam

​Objave

​Agitavit na področju oblačnih storitev z novo Microsoftovo kompetenco

V sklopu partnerskega sodelovanja s podjetjem Microsoft smo pridobili novo kompetenco, in sicer Silver Small and Midmarket Cloud Solutions. Našim potencialnim strankam zagotavlja, da imamo na področju uvedbe oblačnih rešitev Microsoft Office 365 za majhna in srednje velika podjetja izkušene tehnične strokovnjake ter da smo kompetenten partner za sodelovanje.

Več informacij...


Šest stvari, na katere morate bit pozorni pri migraciji na novejši SharePoint ali Office 365

Če v podjetju uporabljate Microsoft SharePoint in ta zaseda pomembno mesto pri vaši interni komunikaciji in sodelovanju, potem vsekakor razmišljate o prehodu na novo verzijo ali v Online. Vsaka novejša verzija SharePointa prinese nove funkcionalnosti in nove možnosti, da delo izboljšamo, nadgradimo in poenostavimo. 

Več informacij...


Analitika v vsako vas

»Ko bi le bilo vreme edina neznanka na začetku dneva. Življenje, tudi ali pa še predvsem poslovno, je pripravljeno vsak dan nanizati kopico nepredvidenih dogodkov,« trdi Jože, ki v tokratnem blogu odgovarja na strahove vseh tistih, ki dvomijo v projekte napovedne analitike.

Več informacij...


Digitalna transformacija: od besed do uresničitve

Digitalna transformacija – fraza, ki jo slišimo praktično na vsakem koraku. Kaj to sploh je, kako se naj se je podjetja lotijo in kakšen vpliv ima na podjetja? Na ta vprašanja žal ni mogoče dati unikatnega odgovora, ki bi veljal za vsako podjetje.

Več informacij...


Agitavit z Microsoftovo kompetenco za oblak

Da imamo v Agitavitu bogato tehnično znanje in referenčne postavitve v oblaku, je prepoznalo tudi partnersko podjetje Microsoft. Kot člani njihovega partnerskega sistema smo namreč pridobili srebrno kompetenco za storitve v oblaku. Gre za kompetenco Microsoft Silver Cloud Platform.

Več informacij...


Celovita revizijska sled uporabnikov in njihovih pravic v UniCredit Banka Slovenija d.d.

UniCredit Banka Slovenija d.d. sodi med večje banke pri nas. Je del skupine UniCredit, ene izmed vodilnih evropskih komercialnih bank, ki posluje v 16 državah. Poslovna mreža pokriva približno 50 trgov z več kot 125.000 zaposlenimi. V Sloveniji ima Banka več kot 550 zaposlenih, upravljanje uporabniških identitet pa je podprto z rešitvijo Microsoft Identity Manager.

Več informacij...


V Agitavitu prvi slovenski strokovnjak z nazivom Microsoft P-Seller za Project

Tomaž Kuralt je kot prvi slovenski strokovnjak pridobil naziv Microsoft P-Seller (P-TSP) za Microsoft Project. Pri svojem delu v Agitavitu se kot vodja projektov in svetovalec ukvarja predvsem s podporo organizacijam pri celovitem upravljanju življenjskega cikla projektov s projektno programsko opremo.

Več informacij...


SharePoint in zgodba o zavrnjenem dostopu

Pri delu s strankami se veliko pogovarjam in ukvarjam z načrtovanjem ter uvajanjem naprednih SharePoint funkcij in izvedenih rešitev. Danes se bom dotaknil stare teme, ki se je nedavno izkazala za še vedno zelo perečo (isto vprašanje iz dveh različnih naslovov v enem tednu je zame dovolj velik vzorec) in si kot taka zasluži svoj zapis.

Več informacij...


Agitavit tudi letos z bonitetno oceno odličnosti AAA

Po oceni bonitetne hiše Bisnode se v letošnjem letu uvrščamo v najvišji bonitetni razred AAA, kar potrjuje zanesljivost in kredibilnost podjetja Agitavit za sodelovanje. V Sloveniji tako spadamo med 4,2 odstotka najboljših poslovnih subjektov.

Več informacij...


Koristi projektnega informacijskega sistema

Se vam zdi, da imate v podjetju od vašega projektnega informacijskega sistema pomembne koristi? Ali pa je vaše mnenje, da vam vnos podatkov o projektih (in predvsem o stanju projektov) pomeni dodatno, morda celo nepotrebno delo? Odgovor je seveda lahko odvisen od tega, kdo bo v podjetju odgovoril na to vprašanje.

Več informacij...


Office 365 Groups: Katere so prednosti skupin na Office 365?

Od Microsoftove izdaje nove verzije SharePoint 2013 (konec leta 2012) in hkrati prenovljene oblačne storitve Office 365 se stvari dogajajo zelo hitro. Microsoft mesečno preseneča s posodobitvami, novimi storitvami in vizualnimi spremembami. Ena izmed novih storitev je tudi Office 365 Groups.

Več informacij...


Novi intranet portal: Kje sploh začeti?

Že nekaj časa veste, da bi potrebovali novi intranet portal? Poznate tudi vaše zahteve oziroma želje? Kaj pa ostalo? Veste, koliko internih virov, časa in finančnih sredstev boste pravzaprav morali vložiti? Pogosto je projekt uvedbe intranet portala za organizacije velik zalogaj - zahteva določen finančni, časovni in kadrovski vložek. Ravno zato se je pogosto težko odločiti za prvi korak, čeprav veste, da bi intranet portal vsekakor prinesel koristi. Ali obstaja enostavnejši način?

Več informacij...


​​Kako si zagotoviti učinkovit delovni dan s pomočjo pravih orodij?

Kdo ne pozna pritiska številnih rokov in občutka, da je 8-urni delovnik enostavno prekratek za vse, kar od nas zahteva posel? To so situacije, ki jih občutim tudi sama, vendar ugotavljam, da se da z dobro organizacijo in uporabo pravih orodij ta pritisk omiliti. Kako poteka moj tipičen delovni dan?

Več informacij...

maja_remic.jpg 


Microsoft Project Online: Nadzorna plošča portfelja projektov po meri posameznika

Microsoft je konec lanskega leta napovedal več aplikacij in dodatkov k rešitvi Microsoft Project Online. Tako je aprila izšla aplikacija Project Portfolio dashboard. To orodje je namenjeno projektnim vodjem ter članom uprave za pregled trendov in stanja na projektih.

Več informacij...


Agitavit med finalisti za Nagrado nemškega gospodarstva

V sklopu Dneva slovensko-nemškega gospodarstva na Bledu je direktorica mag. Anka Brus v imenu Agitavit ekipe prejela plaketo enega od treh finalistov za Nagrado nemškega gospodarstva.

Več informacij...


​Microsoft SharePoint: Kako izboljšati iskanje?

Izdelava intranet portala je preprosta v primerjavi s trudom, ki ga morate vložiti v prepričevanje uporabnikov, da ga začnejo uporabljati. Da bi jim zagotovili boljšo uporabniško izkušnjo in na tak način povečali stopnjo uporabe intranet portala v vašem podjetju, se morate osredotočiti predvsem na vsebino.

Več informacij...


Preglednice niso za poročanje

Pravočasen dostop do ključnih informacij je temelj poslovnega odločanja. Kljub skokovitemu razvoju na področju analize in prikazovanja podatkov vedno znova ugotavljamo, da je v mnogih podjetjih temeljno orodje za interno poslovno poročanje dobri stari Excel.

Več informacij...


Veste, katere naloge morate opraviti jutri?

Pravočasen dostop do ključnih informacij je temelj poslovnega odločanja. Kljub skokovitemu razvoju na področju Office 365 Planner je intuitivno orodje za spontano načrtovanje nalog, ki se pojavijo med izvajanjem posameznega projekta. Zaradi intuitivnosti ga lahko uporabniki hitro osvojijo, pri uporabi pa imajo veliko svobode. Orodje lahko nadomesti bolj pogoste programe za komunikacijo, kot je na primer elektronska pošta.

Več informacij...


Upravljanje identitet v izobraževalnih ustanovah

IAM (ang. Identity & Access Management) sistemi v izobraževalnih ustanovah se razlikujejo od sistemov v poslovnih družbah. V primerjavi s slednjimi je v šolah in fakultetah tip zaposlenega največkrat le še eden od podatkov o identiteti, študent pa običajno potrebuje enake pravice in dostope kot zaposleni.

Več informacij...


​​Agitavit prejel mednarodno nagrado Ustvarjalci stoletja

Prejeli smo prestižno nagrado Ustvarjalci stoletja (Stvaratelji za stoljeća) za razvoj idej, inovacij in investicij v podjetništvu v srednji in jugovzhodni Evropi.

Več informacij...


Zakaj v podjetju vzpostaviti projektno pisarno?

Če projektne pisarne nimate formalno definirane, prav gotovo med projektnimi vodji obstaja oseba, ki izstopa po znanju ali pa po motivaciji. Takšna oseba je lahko vaša prva projektna pisarna, ki bo pomagala projektnim vodjem, jih koordinirala in sčasoma formalizirala vaš pristop k vodenju projektov.

Več informacij...


Poskrbite za boljši nadzor nad dokumenti

Do dokumentov navadno dostopamo prek različnih naprav – namiznih računalnikov, prenosnikov, pametnih telefonov, tablic. S sodelavci in naročniki dokumente delimo, urejamo in dopolnjujemo.

Več informacij...


Kaj naredi portal vrhunski?

Če želimo narediti vrhunski intranet, ki bo navdušil uporabnike na eni strani in posegal po nagradah na drugi strani, si moramo torej skupaj z naročnikom vzeti nekoliko več časa za podrobnosti. Tipično to storimo na skupnih delavnicah z različnimi skupinami deležnikov, kjer analiziramo procese, primere uporabe itn.

Več informacij...


V Agitavitu prvi slovenski strokovnjak z nazivom Microsoft P-Seller na področju strojnega učenja

Mag. Jože Marinček, tehnični vodja in vodja področja poslovne analitike v podjetju Agitavit, je kot prvi strokovnjak v Sloveniji pridobil naziv Microsoft P-Seller (P-TSP) na področju strojnega učenja (ang. Machine Learning).

Več informacij...


Agitavit prejemnik najprestižnejše nagrade GZS za izjemne gospodarske in podjetniške dosežke

Podjetje Agitavit Solutions je med prejemniki prestižnih priznanj za izjemne gospodarske in podjetniške dosežke za leto 2014, ki jih podeljuje Gospodarska zbornica Slovenije.

Več informacij...

 

  Ostanite v stiku z nami

   Izpolnite podatke v obrazcu za
   prijavo na Agitavit novice in objave*

* Z izpolnitvijo zahtevanih podatkov se strinjam z uporabo osebnih podatkov za zbiranje baze podatkov za namene trženja, pošiljanje ponudb, promocijskega gradiva in vabil na dogodke ter telefonsko, pisno in elektronsko anketiranje, do mojega pisnega preklica. Seznanjen sem, da se lahko iz sistema dobivanja sporočil kadarkoli izpišem z odjavo na spletni strani. Podjetje Agitavit Solutions se zavezuje, da bo hranilo, obdelovalo in varovalo pridobljene osebne podatke v skladu z ZVOP-1. Podatki ne bodo posredovani tretjim osebam. Podjetje Agitavit Solutions si pridržuje pravico, da v medijih objavi fotografije dogodka.