Rezultati iskanja
V slovenski poslovni prostor prihaja novost. Septembra se bo v Ljubljani odvil prvi HR&M festival, naša ekipa bo na razstavnem prostoru dogodka […]
Nova preobleka kadrovske rešitve eHRM prinaša večjo intuitivnost, hkrati pa vnaša tudi estetski užitek v vsakodnevno upravljanje kadrovskih procesov. Zasnovali smo jo z mislijo na vas, da bo vsakodnevna uporaba postala še enostavnejša in prijetnejša ‒ ne samo za kadrovike, temveč tudi za vodje in druge sodelavce.
Nadaljujemo s priporočili za poletno branje, ogled ali poslušanje, ki so jih delile naše sodelavke in sodelavci. Tudi tokrat nas čaka bogat seznam zanimivih knjižnih ter video vsebin.
Komunikacijska platforma Digital Agora 7000 zaposlenim v Slovenskih železnicah omogoča dostop do ključnih informacij kadarkoli in kjerkoli. S tem digitalnim kanalom zagotavljajo zanesljivo, strokovno in sodobno delovno okolje za vse zaposlene, ne glede na njihovo lokacijo dela.
Poletni čas si pogosto zapolnimo s prebiranjem knjig, z ogledom filmov ali serij ter s poslušanjem podkastov. Svoja »poletna« priporočila zanimivih knjižnih, video in avdio vsebin je delilo tudi nekaj Agitavitovk in Agitavitovcev.
Že deseto leto zapored nam je uspešno poslovanje prineslo certifikat bonitetne odličnosti AAA. Podeljuje ga družba Dun & Bradstreet, njegov prejem pa potrjuje, da delamo dobro ter smo zanesljiv in zaupanja vreden partner.
Kljub temu da smo sistem nagrajevanja v Agitavitu oblikovali ne tako dolgo nazaj, se je kazala potreba po njegovi prenovi. Na spletnem dogodku Skrivnosti uspešnega nagrajevanja sodelavcev smo delili razloge za osvežitev sistema, potek prenove in njene rezultate.
Digitalno upravljanje z dokumenti v eHRM je od slej še hitrejše in enostavnejše. Poleg obstoječih možnosti elektronskega podpisovanja je omogočeno tudi podpisovanje z uporabo elektronske osebne izkaznice.
Na majskem srečanju uporabnikov eHRM smo gostili Sintijo Levo Bukovnik, HR specialistko v proizvodnem podjetju WEILER Abrasives, d.o.o., ki je predstavila, kako v procesu napredovanja uporabljajo eHRM modul Pogovori.
Zaživel je Informacijski sistem za upravljanje in razvoj zaposlenih v državni upravi, ki smo ga razvili za Ministrstvo za javno upravo.
Zavedamo se pomena odgovornega ravnanja z informacijami, zato smo preverili skladnost naših praks z mednarodnim standardom. Revizijo smo uspešno opravili in prejeli certifikat ISO/IEC 27001:2022.
Onboarding (slovensko »uvajanje«) na prvi pogled zveni kot moderna fraza, vendar predstavlja bistveno več kot le zaželen proces uvajanja novih sodelavcev.
Direktorica Anka Brus je bila gostja Delovega podkasta Supermoč, ki skozi izkušnje najvidnejših Slovencev, junakov slovenskega posla išče odgovor na vprašanje »kaj je supermoč« in dokazuje, da »se da«.
Negujte v podjetju kulturo stalnega učenja. eHRM vsakemu zaposlenemu omogoča enostavno pridobivanje povratnih informacij od sodelavcev (pohval, komentarjev, predlogov izboljšav), s pomočjo katerih se lahko stalno izboljšujejo.
Organizacije na dobro počutje sodelavcev več ne morejo gledati kot ugodnost, temveč kot bistveno strategijo za uspešnost. Tega se zavedamo tudi v podjetju Agitavit Solutions. V prispevku poleg smernic, ki jim sledimo, predstavljamo tudi nekaj konkretnih primerov naših uspešnih aktivnosti.
Da bi spodbujali sodelovanje med oddelki, izkazovanje vrednot podjetja in izražanje pohval, so v Knauf Insulation d.o.o. vzpostavili medsebojno nagrajevanje. Na spletnem dogodku so delili, kako je potekala uvedba sistema, kako deluje v praksi in kakšni so odzivi.
Čeprav so v Kovintrade d.d. imeli sistem nagrajevanja, so že nekaj časa opažali, da je ta nejasen in ne ustreza trenutnim potrebam. Na spletnem dogodku smo izvedeli, kako so oblikovali transparentnejši, pravičnejši in bolj motivirajoč sistem.
Kako oblikovati sistem nagrajevanja, da bo dosegal svoj namen? Dobre prakse nagrajevanja sodelavcev bosta predstavili podjetji Kovintrade in Knauf Insulation. Pokukali bomo tudi v projekt prenove sistema nagrajevanj v Agitavit Solutions.
Kako pri komunikaciji s sodelavci uporabiti osebni pristop? V skupini Petrol so v prenos sporočil podjetja vključili skupino zaposlenih oz. interne ambasadorje.
Dobra priprava na komunikacijo prispeva k boljši sprejetosti spremembe med sodelavci. S tem zavedanjem so v podjetju Kamino d.o.o. k deljenju informacije o pripojitvi k skupini Netcetera pristopili premišljeno.
Z eHRM lahko v podjetju negujete kulturo povratnih informacij. Vodjem omogoča enostavno in hitro pridobivanje različnih mnenj o delu sodelavcev, s čimer lahko izboljšajo svoje vodenje.
Kljub temu, da komunikacija s sodelavci v podjetju Unior poteka prek več različnih kanalov, so se srečevali s slabšo informiranostjo. Želeli so izboljšati pretok in zaposlenim omogočiti enostaven dostop do ključnih informacij.
Kadrovsko področje se nenehno razvija, bodisi kot odgovor na potrebe sodelavcev oz. podjetja ali odziv na globalno dogajanje. Čemu bomo v letu 2024 posvečali največ pozornosti, smo povprašali šest izkušenih poznavalcev kadrovskega področja.
Jesenski dogodek smo tokrat namenili izmenjavi dobrih praks o tem, kako komunikacijo s sodelavci prilagoditi njihovim potrebam ter tako povečati obveščenost in pripadnost. Z nami so bili Evelin Rečnik (Unior d.d.), Matic Moličnik (Kamino d.o.o.) in Urška Ojsteršek (Petrol d.d.).
Z eHRM lahko celovito digitalno upravljate z dokumenti, kot so pogodbe o zaposlitvi ali izobraževanju, aneksi ipd. Z vgrajenim Elektronskim podpisom smo omogočili digitalno podpisovanje dokumentov, s čimer smo proces poenostavili in pohitrili.
Ko govorimo o digitalni komunikaciji na delovnem mestu, največkrat pomislimo samo na pisarniško okolje. Kaj pa prodajalci, vozniki, dostavljavci, delavci na terenu?
Kakšno je naše poslanstvo in s čim se v Agitavitu pravzaprav ukvarjamo? V videoposnetku je na ti vprašanji članom Kluba slovenskih podjetnikov (SBC) odgovorila direktorica Anka Brus.
Vloga vodje ima mnogo vidikov, tudi odgovornost za podajanje kakovostnih povratnih informacij. Preverite, kako ste lahko kot vodja pri tem še učinkovitejši.
“Zakaj ne bi bil intranet preprosto iskalno polje, nekakšen ‘Google’ za podjetje?” Gre za sicer zelo privlačno idejo, ki pa se v praksi nikoli ni uveljavila.
V skladu z našimi vrednotami, med katerimi je tudi znanje, se procesi v Agitavitu neprestano spremljajo in po potrebi prilagajajo. Tako je v lanskem letu osvežitev doživel proces izobraževanj zaposlenih.
V današnjem času, ko so tehnologije napredovale in so na voljo različne rešitve, se organizacije soočajo z vprašanjem, ali je bolje razviti intranet po meri ali kupiti oziroma najeti že narejen produkt.
Tudi letos smo prejemniki certifikata bonitetne odličnosti AAA, ki ga podeljuje družba Dun & Bradstreet. Certifikat potrjuje naše uspešno poslovanja ter izkazuje, da smo zanesljiv in zaupanja vreden partner.
Mercator zaposluje več kot 9.000 zaposlenih, ki so razpršeni po celi Sloveniji. Kljub velikosti in kompleksnosti sistema z različnimi načini pridobivanja znanj skrbijo za ustrezno izobražen kader.
Predanost rasti je ena izmed vrednot podjetja KingsBox. V skladu z njo med drugim spodbujajo zaposlene, da širijo svoja znanja. Pri tem so izobraževalni načrti usklajeni s strateškimi cilji.
Kako sodelavce ustrezno podpreti in spodbuditi k pridobivanju novih znanj? K deljenju izkušenj ter dobrih praks smo povabili HR strokovnjakinje iz podjetij KingsBox, Mercator in Agitavit Solutions.
V Tehnološkem parku v Ljubljani se bo 20. aprila odvila Konferenca internega komuniciranja. Kot partnerji bomo tudi letos soustvarjali in podprli njegovo tretjo izvedbo.
Letošnji Slovenski kadrovski kongres bo v Portorožu 13. in 14. aprila zopet združil kadrovske strokovnjake ter ljubitelje HR. Del kongresa bosta tudi ekipi eHRM in Digital Agora.
Delovna okolja in potrebe sodelavcev se neprestano spreminjajo. Za učinkovito delo je tem spremembam potrebno slediti tudi tehnološko. Intranet portali, kot smo jih poznali in izdelovali v preteklosti, ne zadoščajo več potrebam sodobnega poslovnega okolja.
Pri grajenju odnosov s sodelavci in efektivnem delu se mi je zdel vsakodnevni osebni stik nujen. Ko sem s pričetkom dela v drugem podjetju dobila priložnost preizkusiti hibridni način dela, sem ugotovila, da prinaša določene prednosti.
Po dveh letih premora se je v Beogradu konec februarja ponovno odvil HRM kongres. V svoji četrti različici je pod eno streho združil več kot 500 HR strokovnjakov. Del dogodka je bila tudi naša ekipa eHRM.
Ali na trgu ne najdete rešitve, ki ne ustreza vašim specifikam? Zaupajte nam vaš izziv in z veseljem bomo našli rešitev. Specializirali […]
Direktorica Anka Brus je sodelovala pri projektu #CEOview. V intervjuju je med drugim delila razmišljanja in izkušnje, ki jih je pridobila na svoji karierni poti ter predstavila kulturo in vizijo podjetja.
Eno od prepričanj pravi, da je upor pred novostmi v podjetju pri starejših zaposlenih večji. Ali to drži? Odgovore na vprašanje smo na eHRM in Digital Agora dogodku iskali z Aniso Faganelj iz AMZS in Majo Rojšek iz podjetja Medis.
Da bi izbor ustreznega kandidata potekal čimbolj hitro in kakovostno, je pomembno prijave na razpisano delovno mesto vnesti v HR sistem. eHRM komponenta za kadrovanje ta proces poenostavi in digitalizira.
Konec novembra bo v Lipici potekala HR&M konferenca. Rdeča nit dogodka bo, kako voditi, da bodo drugi sledili, na razstavnem prostoru pa bo udeležence pričakala naša ekipa.
V Ljubljani bo potekal festival WEBSI dan. Udeleženci dogodka bodo lahko prisluhnili gostom Mercatorjeve okrogle mize, na kateri bosta glavni temi izkušnja strank in izkušnja zaposlenih. Nastopajočim se bo pridružil tudi Žarko Višekruna.
Celovita povratna informacija je ključna za podporo sodelavcem pri učinkovitem delu. Podmodul Povratna informacija 360° v eHRM omogoča več nivojski vpogled v izkazovanje kompetenc in vedenj posameznika.
Z uspešnim poslovanjem smo si tudi letos prislužili najvišjo bonitetno oceno družbe Dun & Bradstreet. Tako smo osmo leto zapored prejemniki certifikata bonitetne odličnosti AAA.
Prenos znanja, karierna rast posameznika, medsebojno druženje in povezovanje. Da, prednosti mentorskega programa so za podjetje številne. Nedavno pa sem spoznala, da gredo te tudi čez meje pisarn.
Rdeča nit spletnega dogodka so bile uspešne mentorske prakse v Sloveniji. Med tremi govorci je bila tudi HR Business Partner Staša Jager, ki je predstavila mentorski program Agitavit UP.
Direktorica Anka Brus je gostovala v podcastu Implico. Tema pogovora je bila digitalizacija s poudarkom na ustvarjanju celovitih digitalnih delovnih okolij za vse zaposlene.
Termin psihološke varnosti v zadnjem času znotraj HR skupnosti pridobiva na popularnosti. V novem blogu sem predstavila, za kaj pravzaprav gre in kako jo naslavljamo v Agitavit Solutions.
Na Slovenskem kadrovskem kongresu 2022 v Portorožu smo z AMZS d.d. za skupni projekt uvedbe mentorstva in coachinga prejeli priznanje MEGA pospešek 2022.
Aprila se bo v hibridni obliki zgodila druga Konferenca internega komuniciranja, v Agitavitu pa jo bomo tudi letos ponosno podprli kot partnerji.
Sodobno okolje od podjetij in zaposletnih zahteva izmenjavo mnenj, predlogov ter ostalih uvidov. Na spletnem dogodku smo tokrat gostili podjetja Adacta, EKWB in Agitavit Solutions.
Sodobna rešitev eHRM je celovita informacijska podpora vašemu delu z zaposlenimi. Prenesite letak in spoznajte, kaj nudi vam in vašim zaposlenim.
Lani smo v Agitavitu prvič izvedli mentorstvo Agitavit UP (Upgrade Performance), v katerem je sodelovalo 17 parov. Ob zaključku smo z mentorskimi pari naredili refleksijo izvedenega in načrtovali spremembe za drugo sezono.
Slovenski kadrovski kongres 2022 bo potekal 7. in 8. aprila v Portorožu, na razstavnem prostoru Hotela Bernardin pa boste lahko srečali tudi našo eHRM ekipo.
eHRM podpira HR strokovnjake pri učinkovitejšem delu. Z modulom Kadrovanje lahko izbor novih sodelavcev celovito digitalizirate, s čimer proces poenostavite in imate večjo preglednost nad aktivnostmi.
eHRM celovito podpre vaše delo z zaposlenimi. Na enem mestu združuje kadrovske procese, zaposlene in tehnologijo, s čimer je učinkovita podpora pri […]
Naša poslanstvo je ustvarjati celovita digitalna delovna okolja, ki vsem zaposlenim omogočajo dostop do pomembnih informacij za delo, aktivno soustvarjanje kulture, prevzemanje […]
Ali na trgu ne najdete rešitve, ki ne ustreza vašim specifikam? Zaupajte nam vaš izziv in z veseljem bomo našli rešitev. Specializirali […]
PRAVNA OBVESTILA Vse vsebine, objavljene na www.agitavit.si, so last družbe Agitavit Solutions, d. o. o., in se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene. […]
INFORMACIJE O VARSTVU OSEBNIH PODATKOV V podjetju Agitavit Solutions d.o.o. se zavedamo odgovornosti ravnanja z osebnimi podatki svojih strank, potencialnih strank, obiskovalcev […]
Se soočate s poslovnim izzivom, pri katerem sodobna in zanesljiva tehnologija lahko naredi bistveno razliko? Se želite posvetovati s strokovnjakom? Vidite v […]
eHRM omogoča celovito spremljanje razvoja zaposlenih. V pomoč pri prepoznavi napredka in uspešnosti sodelavcev je tako vodjem kot tudi kadrovskim strokovnjakom v eHRM med drugim na voljo matrika 3×3.
Kdo smo Agitavitovci? Smo IT-strokovnjaki na Microsoft tehnologijah. Prisegamo na najnovejše tehnologije in prakse razvoja. Obljubljamo dinamično delovno okolje, ki stavi na […]
Z Mercatorjem snujemo celovito digitalno okolje za vse njihove zaposlene in dobro sodelovanje smo kronali s skupnim prispevkom v časniku Finance. Vabljeni k branju.
Med svoje vrednote med drugim uvrščamo znanje in kakovost. Da jima zvesto sledimo, potrjuje nedavna utrditev dolgoletnega partnerstva z Microsoftom.
S platformo mi.Mercator, ki jo soustvarjamo za Mercatorjeve zaposlene, smo se uvrstili v ožji izbor za prestižne mednarodne nagrade European Excellence Awards v kategoriji digitalno delovno okolje.
eHRM v ospredje postavlja rast in razvoj vaših sodelavcev tako, da ti v podjetju resnično zasijejo. Modul Kultura v ta namen združuje funkcionalnost za podajanje redne povratne informacije sodelavce in pohvalnice.
Izbira prave kadrovske informacijske podpore ni enostavna. Oceniti je potrebno potrebe podjetja, proračun investicije, časovno razpoložljivost kadrov ter na podlagi tega poiskati najbolj ustreznega partnerja.
Za uspešno, strateško in agilno HR funkcijo je HR sistem nuja. Njegova uvedba pomeni novost. Kako so se digitalizacije HR procesov lotili v AMZS in KingsBox, sta na z nami delili gostujoči HR strokovnjakinji.
Družba Dun & Bradstreet je naše uspešno poslovanje tudi letos kronala s certifikatom bonitetne odličnosti AAA. Potrdilo, ki smo ga prejeli že sedmo leto zapored, dokazuje, da smo zanesljiv in zaupanja vreden partner.
Z vidika celovite nadgradnje in boljše izkušnje zaposlenih je pomembno, da digitalna transformacija poteka postopoma ter v skladu s stopnjo digitalne zrelosti podjetja.
Razvoj po meri je prava izbira, ko je z informacijsko rešitvijo treba podpreti specifično delovanje organizacije. V letaku najdete zbrana naša priporočila.
Ali v vašem podjetju intranet portal ne živi in želite izkoristiti njegov potencial? Iščete načine, kako ga oblikovati po meri tako organizacije kot tudi zaposlenih? Na seminarju smo pogledali korake, kako zasnovati uspešen intranet portal.
S pogledom v ogledalo sveta lahko vidimo hitre spremembe na vsakem koraku. Organizacije se morajo znati hitro odzivati na kompleksen svet in skrbeti, da ves čas ustvarjajo dodano vrednost.
Ena od naših ključnih vrednot je sodelovanje, podkrepljeno z visokimi etičnimi standardi in odprto komunikacijo. Slednji smo tako v Agitavitu vedno posvečali veliko pozornosti.
S povezavo smo podjetjem omogočili, da s pomočjo enotne rešitve registrirajo delovni čas, avtomatizirajo obračun plač in upravljanje odsotnosti zaposlenih.
Stalno izboljševanje je v poslovnem svetu postalo nova realnost. Pogledali smo, kako lahko vzpostavimo okolje, pripravljeno na iskanje novih načinov in njihovo hitro uvajanje.
Podjetje Microsoft je na podlagi našega stalnega prizadevanja dosegati in ohranjati najvišjo stopnjo kakovosti naših storitev potrdilo dolgoletno partnerstvo. V zbirko sedmih Microsoft zlatih kompetenc smo dodali še dve novi.
Na spletnem seminarju smo pogledali, kako nam lahko intranet portal koristi pri ažurnemu obveščanju in učinkoviti komunikaciji s sodelavci. Vabljeni k ogledu videoposnetka.
Naša rešitev eHRM predstavlja novo funkcionalnost, s katero lahko vsak zaposleni hitro in enostavno sodelavcem sporoči svojo pohvalo (t.i. kudos).
Celostni kadrovski procesi se enostavno ne morejo učinkovito izvajati brez dobre informacijske podpore. A vseeno se prevečkrat dogaja, da vzpostavitev ni uspešna oziroma ne prinese želenih rezultatov. Kje so vzroki?
Na virtualnem dogodku NT Remote smo skupaj s podjetjem Bankart d.o.o. delili primer dobre prakse. Predstavili smo projekt transformacije njihovega digitalnega delovnega okolja z Microsoft 365.
Projekt oblikovanja kariernih poti, v sklopu katerega smo opredelili jasne mejnike in kriterije za napredovanje ter karierni razvoj, se je v kategoriji malih in srednje velikih podjetij uvrstil med finaliste za nagrado HR&M projekt leta.
Skupinsko delo z dokumenti se v podjetjih stalno odvija. Pri tem je zelo pomembno učinkovito sodelovanje vseh. Storitev Microsoft 365 s Power Automate tovrstne procese podpre in poenostavi.
Z vami ponosno delimo naš novi eHRM video, v katerem smo predstavili, kako vas s sodobno HR rešitvijo podpremo pri doseganju polnega potenciala vaših sodelavcev in graditvi ekipe za poslovne uspehe.
Uporabniki smo pogosto člani različnih skupin in kanalov, z dodajanjem novih pa lahko naše digitalno delovno okolje hitro postane slabo pregledno in ne intuitivno.
Največja možna disrupcija ni ustavila organizatorjev dogodka Disrupt HR Ljubljana. Po marčevski odpovedi je zgodba junija dobila epilog s hibridnim formatom Disruptive Revival, na njem pa je med drugimi nastopila tudi Nataša Dremelj.
Praktično čez noč smo bili pahnjeni v novo realnost. Nekatera podjetja so začasno zamrznila svoje delovanje, spet druga so za vse zaposlene predpisala obvezno delo od doma.