×

Iščite po straneh Agitavit

NAJBOLJ POGOSTA ISKANJA

Avtomatizirajte opravila dodeljevanja pravic dostopov ob prihodu novega zaposlenega oziroma njegovi premestitvi ali odhodu. Omogočite začasen dostop poslovnemu partnerju ali pogodbenemu izvajalcu. Enostavno in varno ponastavite pozabljeno geslo.

V Agitavit Solutions vam pomagamo vzpostaviti celovit nadzor skozi celoten življenjski cikel digitalne identitete z uporabo orodij Microsoft Identity Management 2016 in Omada Identity Suite.

Z uvedbo sistema za upravljanje identitet boste zagotovili skladnost z varnostnimi politikami podjetja. Imeli boste večjo varnost podatkov, boljše spremljanje in nadzor nad pravicami zaposlenih v posameznih aplikacijah in informacijskih sistemih, razbremenili boste vaše interne ekipe informatikov ter izboljšali produktivnost sodelavcev.

Naše storitve

Upravljanje identitet in dostopov

Z uporabo tehnologije Omada Identity Suite ali Microsoft Identity Manager v povezavi z Azure Active Directory v majhnih in velikih podjetjih postavimo sodobno platformo za upravljanje digitalnih identitet (lokalno ali v oblaku). K uvedbi rešitve pristopimo postopoma, saj že vsak korak prinese del koristi. Na tak način izpodbijamo prepričanja, da je uvedba tovrstnih rešitev draga in dolgotrajna.

Federacija identitet in SSO za storitve v oblaku

V hibridnih okoljih, kjer so aplikacije nameščene lokalno in v oblaku, je zagotavljanje varnih dostopov pogosto velik izziv. Vzpostavimo enotno prijavo v vse spletne aplikacije (ang. Single sign-on/SSO) od kjerkoli in kadarkoli, varno in brez potrebe po dragi namenski programski opremi, kot je VPN ali reverse proxy.

Upravljanje mobilnih naprav

Zaposleni za dostop do poslovnih podatkov in aplikacij v želji po večji učinkovitosti vedno pogosteje uporabljajo (tudi domače) prenosnike, tablice, pametne telefone in druge mobilne naprave.
Varen in nadzorovan dostop do vaših poslovnih podatkov dosežemo tako, da poskrbimo za zaščito naprav pred virusi in skladnost programske opreme s pravili organizacije, omogočimo dostope glede na napravo ter podpremo avtomatsko namestitev in nadzor nad zahtevanimi poslovnimi aplikacijami.

Preprečevanje izgube občutljivih informacij

Z uporabo tehnologije Azure Information Protection zaščitimo vašo elektronsko pošto in druge dokumente. To vključuje klasifikacijo in šifriranje podatkov, upravljanje pravic dostopa, spremljanje njihove rabe ter onemogočanje deljenja zaupnih informacij preko elektronske pošte ali shranjevanja na razna mesta v oblaku.


Naše stranke in njihove uspešne zgodbe

Upravljanje identitet in dostopov

Celovita revizijska sled uporabnikov v UniCredit Banki

Preberite študijo primera

“Agitavit je za nas nadgradil orodje Microsoft Identity Manager z modulom Atestacija & Poročanje, ki omogoča periodično, hitro in natančno pregledovanje in upravljanje dostopnih pravic in ponuja uporabna poročila. Digitalne identitete uporabnikov sedaj lažje upravljamo skladno s pričakovanji in zahtevami regulatorjev.”

Matjaž Batič Finžgar, Head of ICT infrastructure unit, UniCredit Banka Slovenija, d.d.

    Microsoft identity manager logo Office 365

Želite tudi vi sodelovati z nami?

Z veseljem se bomo pogovorili o vaših poslovnih izzivih in njihovem reševanju.

Kontaktirajte nas