×

Iščite po straneh Agitavit

NAJBOLJ POGOSTA ISKANJA

UniCredit banka

Upravljanje identitet

Celovita revizijska sled uporabnikov in njihovih pravic v UniCredit Banki

PRENESITE DALJŠO ŠTUDIJO PRIMERA

Izziv naročnika

  • Ročno in dolgotrajno izvajanje letnega pregleda pravic uporabnikov.
  • Ni hitro dostopnega pregleda nad dostopi in pravicami uporabnikov — kdo je pravice dodelil (odstranil/spremenil), kdaj in s kakšnim razlogom.
  • Zamudna izdelava poročil o dostopih (prikaz trenutnega in preteklega stanja) za revizorje.

Rešitev

  • Agitavit FIM/MIM Reporting & Attestation modul.
  • Enostaven prikaz pravic uporabnikov.
  • Podpora letnemu preverjanju dostopov.
  • Pred pripravljena poročila za revizorje in IT-skrbnike.
  • Integracija v nove in stare sisteme za upravljanje identitet.
  • Napredna poročila za hitrejše odkrivanje morebitnih anomalij in napak v podatkih.

Vrednost

  • Hiter letni pregled pravic brez papirja in svinčnika.
  • Vpogled v zgodovino uporabnikov in dodeljenih pravic brez časovne omejitve.
  • Sprotno preprečevanje nepooblaščenih dostopov in zmanjšanje tveganja za njihovo nastajanje.
  • Enostavno dokazovanje skladnosti z revizorskimi zahtevami.

O naročniku

UniCredit Banka Slovenija d.d. sodi med večje banke pri nas. Je del skupine UniCredit, ene izmed vodilnih evropskih komercialnih bank, ki posluje v 16 državah. Poslovna mreža pokriva približno 50 trgov z več kot 125.000 zaposlenimi. V Sloveniji ima Banka več kot 550 zaposlenih.

“Agitavit je za nas nadgradil orodje Microsoft Identity Manager z modulom Atestacija & Poročanje, ki omogoča periodično, hitro in natančno pregledovanje in upravljanje dostopnih pravic in ponuja uporabna poročila. Digitalne identitete uporabnikov sedaj lažje upravljamo skladno s pričakovanji in zahtevami regulatorjev.”

Matjaž Batič Finžgar, Head of ICT infrastructure unit, UniCredit Banka Slovenija, d.d.

Želite tudi vi sodelovati z nami?

Z veseljem se bomo pogovorili o vaših poslovnih izzivih in njihovem reševanju.

Kontaktirajte nas