×

Iščite po straneh Agitavit

NAJBOLJ POGOSTA ISKANJA

Telekom Slovenije

Upravljanje projektov

Telekom Slovenije, d.d., s poenotenjem projektnega procesa do boljših odločitev

PRENESITE DALJŠO ŠTUDIJO PRIMERA

Izziv naročnika

  • Celovito upravljanje projektnih pobud in projektov.
  • Podpora procesa upravljanja projekta v vseh fazah življenjskega cikla.
  • Učinkovita priprava in upravljanje projektne dokumentacije.

Rešitev

  • Vzpostavitev in uvedba Microsoft Project Server 2013.
  • Namestitev Agitavitove komponente Snovalec dokumentov, ki omogoča ustvarjanje novih projektnih dokumentov na podlagi pripravljenih predlog.
  • Po meri razvita informacijska podpora procesu izbora projektov izmed projektnih pobud.

Vrednost

  • Standardizirana podpora prioritizaciji in izboru projektov.
  • Sistemska podpora za celovito obvladovanje projektov.
  • Napredna podpora pripravi projektne dokumentacije.
  • Sledljivost ter primerjava med načrtom in realizacijo na nivoju projekta ali portfelja.
  • Obdelava in analitika projektnih podatkov.

O naročniku

Telekom Slovenije, d.d., je ponudnik celovitih komunikacijskih storitev, prepoznan kot vodilni pri uvajanju in povezovanju novih generacij mobilnih in fiksnih komunikacij, sistemske integracije ter storitev v oblaku in multimedijskih vsebin. V Telekomu Slovenije, d.d., si prizadevajo, da svojim uporabnikom zagotavljajo preproste rešitve, najnaprednejše storitve in odlično uporabniško izkušnjo. Z vsako storitvijo in vsako rešitvijo so usmerjeni v to, da poenostavljajo življenja svojih uporabnikov, hkrati pa v družbo, v kateri delujejo, vnašajo navdih za nadaljnji razvoj.

"Odločitev o izbiri ponudnika zaradi preteklega pozitivnega sodelovanja ni bila težka, saj smo v Agitavit Solutions prepoznali zanesljivega partnerja s področja informacijske podpore projektnega dela. Vedeli smo, da bodo njihovi strokovnjaki projekt izvedli strokovno in tehnično korektno."

mag. Matjaž Madžarac, zadolžen za koordinacijo spremljanja projektnega portfelja v Telekomu Slovenije, d.d.