×

Iščite po straneh Agitavit

NAJBOLJ POGOSTA ISKANJA
junij 2021
Digitalno delovno okolje

7 ključnih korakov, kako do uspešnega intranet portala

Ali v vašem podjetju intranet portal ne živi in želite izkoristiti njegov polni potencial? Iščete načine, kako ga oblikovati po meri tako organizacije kot tudi zaposlenih? Na spletnem seminarju smo pogledali korake, kako zasnovati uspešen intranet portal.

Ustrezno uveden intranet portal je lahko odličen povezovalec podjetja z zaposlenimi ter učinkovita platforma za interno komunikacijo in sodelovanje. Na spletnem seminarju smo se sprehodili prek ključnih korakov za oblikovanje učinkovitega portala, živečega tudi po uvedbi.

Pogledali smo, kako s poglobljeno analizo obstoječih komunikacijskih kanalov podjetja ter celovitim razumevanjem potreb sodelavcev optimalno podpreti izmenjavo informacij in ekipno delo. Delili smo tudi dobre prakse ter nekaj časa namenili odgovorom na vprašanja.

Niko Dolenc, svetovalec za Microsoft 365, je predstavil:

  1. ključne korake za oblikovanje učinkovitega intranet portala vašega podjetja,
  2. nasvete in smernice, kako posamezen korak izvesti celovito,
  3. dobre prakse uvedbe portala.

 

Komu je namenjen?
Spletni seminar je namenjen predvsem tistim, ki želite obstoječi intranet portal uspešno oživeti. Prav tako bo koristen za vse, ki v podjetju njegovo uvedbo šele načrtujete ter bi si želeli priporočil in usmeritev.

O AVTORJU

Niko Dolenc

Svetovalec za Microsoft 365

Niko ima več kot 25 let izkušenj na področju informacijske tehnologije. Svojo karierno pot je začel kot tehnični inženir, zdaj pa deluje kot svetovalec za podporo poslovnim strankam, odgovoren za rešitve in storitve v oblaku. Svetuje majhnim in srednje velikim podjetjem, ki začenjajo z uvedbo storitve Microsoft 365. Prav tako usposablja naročnike in končne uporabnike za uporabo orodij Microsoft 365.

Vas zanimajo naše storitve na področju Microsoft 365?

Z veseljem se bomo pogovorili, kako vam lahko pomagamo pri vaših izzivih na tem področju.