Spremljanje zadovoljstva strank je ključno in v Agitavit se tega dobro zavedamo. Tisti, ki nas poznate, veste, da je skrb za naročnike ena od naših najpomembnejših vrednot. Redno zbiramo povratne informacije, te pa igrajo pomembno vlogo pri strateškem razvoju podjetja. Konstruktivna kritika je za nas zlata vredna, saj nam daje priložnost, da s strankami gradimo pristne, kakovostne odnose, naši produkti pa so le tako lahko vedno znova odlični.

S tem ciljem že vrsto let izvajamo merjenje zadovoljstva strank. Proces pred digitalizacijo je bil dolg, povsem administrativen in za marketing časovno obremenjujoč.

Čas za spremembe – čas za digitalizacijo!

Dovolj močan vzvod torej, da smo se odločili zagnati interni projekt digitalizacije procesa, katerega vodenje sem prevzela. Ker sem želela zagotovljen uspeh, sem se projekta lotila kot ostalih projektov s strankami, premišljeno in načrtovano, po ustaljenih praksah.

Projekt sem peljala skozi naslednje faze: analizo obstoječega procesa, identifikacija problemov, postavitev ciljev, plan digitalizacije z orodji O365, uvedba izboljšav procesa, merjenje rezultatov.

Že v začetni fazi se je izkazalo, da sem se odločila pravilno, saj smo skozi analizo procesa odkrili kar nekaj dodatnih izzivov, katerih se prej nismo zavedali. Analiza in pregled stanja s ključnimi uporabniki je korak, ki ga nikakor ne smete izpustiti, če želite končen uspeh.

Seznam problemov nas je vodil do ciljev – učinkovit proces in takojšnji rezultati ankete. Cilji so ključnega pomena vsakega projekta. Brez jasno definiranih in z vodstvom usklajenih ciljev boste hitro razočarani nad rezultati. To sta dva zelo pomembna dejavnika, ki se ju je potrebno zavedati.

S tehnologijo gre hitreje

Sledila je naslednja faza projekta – oblikovanje plana izvedbe digitalizacije, ki je vključeval izbiro ustreznih tehnoloških rešitev, načrt uvedbe ključnih uporabnikov in ostalih izboljšav procesa. Za podporo procesu smo vzpostavili kombinacijo rešitev Office 365: Microsoft Forms, Microsoft SharePoint, Microsoft PowerApps in Microsoft Flow. Kako smo jih »sestavili« skupaj, vam izdam v prihajajočem spletnem seminarju.

In rezultati?

Z zgoraj omenjenimi izboljšavami smo naredili velike korake. Proces smo optimizirali do te mere, da se izvede v nekaj sekundah, obenem pa lahko na komentarje strank reagiramo takoj in z njimi ohranjamo odlične odnose.

Naj izpostavim še nekaj za Agitavit pomembnih pridobitev:

  • Učinkovit in transparenten proces.
  • Možnost prilagoditve sodelovanja, glede na potrebe s konkretno stranko.
  • Možnost sprotnih izboljšav storitev in produktov, glede na rezultate ş trga.
  • Analitika in grafični prikaz rezultatov takoj in vedno na voljo.
  • Moderna oblika ankete s samodejnim obveščanjem o prispelih odgovorih.
  • Učinkovito zbrani kontaktni podatki prejemnikov brez možnosti izgube podatkov.
  • Sveže povratne informacije. Anketa se namreč ne pošilja enkrat letno, temveč ob zaključenem projektu ali poslu.
  • Personalizirano povabilo, ki se samodejno pošlje takoj ob vpisu kontaktnih podatkov v seznam.

Moje priporočilo

Svetujem, da digitalizacijo premišljeno načrtujete, kajti ne gre le za uvedbo novih aplikacij v obstoječe poslovne modele. V okviru digitalizacije se vpeljujejo izboljšave procesov, tehnološke spremembe in preoblikovanje uporabniške kulture, zato priporočam, da sodelujete s strokovnjaki.

 

Vabilo na spletna spletna seminarja, kjer bomo govorili o digitalizaciji internih procesov z Office 365 orodji

Vabim vas, da se mi 13.6.2019 ob 10. uri pridružite na brezplačnem spletnem seminarju, na katerem vam bomo razkrili podrobnosti, kako v petih korakih digitalizirati proces merjenja zadovoljstva strank. Preverite več tukaj.

Lepo vabljeni tudi na naš drugi brezplačni seminar z naslovom Konec obdobja Skype for Business, Microsoft Teams je zares tukaj, ki bo potekal 12.6.2019 ob 10. uri. Preverite več tukaj.

AVTOR
Nika Plesec

Nika Plesec

OCENITE ZAPIS