Quality Assurance and Customer Support Engineer (Ž/M)

Možnost dela od doma Možnost dela od doma
Vedno odprta vrata vodstva Vedno odprta vrata vodstva
Mentorstvo Mentorstvo
Prijavi se zdaj

Iščemo sodelavko ali sodelavca za uporabniško podporo in zagotavljanje kakovosti, ki se bo pridružil naši ekipi razvoja po meri na projektih v farmacevtski panogi. V ponujenem izzivu se boš dobro znašel, če že imaš nekaj izkušenj s testiranjem in podporo uporabnikom na področju IT.

Kot novo zaposleni boš dobil tudi mentorja, ki te bo usmerjal in ti pomagal skozi uvajalno obdobje. Vzpostavili smo hibridni način dela, zato si lahko pri izbiri lokacije dela fleksibilen, sicer pa je lokacija naših pisarn v Ljubljani in Mariboru.   

Naloge in odgovornosti:

  • vodenje in urejanje testne dokumentacije
  • priprava načrta testiranja ter testnih scenarijev
  • ročno testiranje delovanja aplikacij ter IT rešitev
  • dokumentiranje odklonov v delovanju rešitev in komunikacija z razvojnim timom
  • zagotavljanje skladnosti delovanja rešitev s funkcionalnimi ter nefunkcionalnimi zahtevami
  • zagotavljanje kakovosti rešitve kot celote
  • zagotavljanje učinkovite podpore uporabnikom

Vabimo te, če:

  • imaš izkušnje s testiranjem in procesom razvoja IT rešitev
  • razumeš uporabnike ter si sam napreden uporabnik IT rešitev
  • si dosleden, natančen in odgovoren ter pripravljen na učenje in nove izzive
  • si suveren v komunikaciji s stranko
  • aktivno govoriš angleški jezik

Dodatne prednosti, ki niso pogoj:

  • poznavanje baz podatkov in znanje SQL
  • izkušnje z nameščanjem aplikacij, administracijo strežnikov/IIS
  • poznavanje farmacevtske panoge

Ponujamo ti:

  • zaposlitev za nedoločen čas
  • mentorstvo in strukturiran proces uvajanja v delo
  • raznovrstno delo na različnih projektih z možnostjo osebnega in strokovnega razvoja
  • sodelovanje z ekipo vrhunskih strokovnjakov na področju razvoja programske opreme
  • možnost napredovanja
  • okolje, ki ima posluh za želje in predloge ter skupaj s tabo razvija tvojo karierno pot
  • urejeno ter transparentno delovno okolje
  • strokovno usposabljanje in izobraževanje
  • vedno odprta vrata vodstva
  • družini prijazno okolje, ki omogoča dobro ravnovesje med delom in zasebnim življenjem

Dodatne ugodnosti: 

  • dodatno pokojninsko zavarovanje  
  • prosta parkirna mesta  
  • redni teambuildingi ter drugi dogodki za zaposlene (med drugim organiziramo programe čuječnosti in aktivnih odmorov med delom) 
  • v pisarni so vsak dan na voljo prigrizki in odlična kava

Če si se v opisu prepoznal in bi se nam želel pridružiti, nam oddaj prijavo z življenjepisom. Prej kot pošlješ prijavo, prej te povabimo na pogovor. Vlogo z življenjepisom lahko posreduješ preko obrazca, ki ga odpreš s klikom na gumb “Prijava”. Prijave bomo obravnavali diskretno, razgovore pa bomo opravljali preko video klicev.

Prijavi se na razpis
Kaj pravijo zaposleni?
»Kvalitetna aplikacija = zadovoljna stranka. Možnost, da si lahko stranki v podporo in pomoč pri reševanju različnih težav je le dodatna popestritev ter preizkus lastnega obvladovanja različnih situacij.«
Tjaša, Quality Assurance and Customer Support Team Lead, Agitavit Solutions