×

Iščite po straneh Agitavit

NAJBOLJ POGOSTA ISKANJA

Regijski vodja prodaje (Ž/M)

>>

V ekipo vabimo izkušenega regijskega vodjo prodaje, ki bo odgovoren za razvoj B2B prodaje naših rešitev in produktov na nemško govorečih trgih. Delo je možno v Ljubljani ali Mariboru, vključuje pa tudi redna službena potovanja v regijo DACH (povprečno teden dni na mesec).

 

Vaše naloge in odgovornosti bodo:
  • sodelovanje pri pripravi marketinškega in prodajnega načrta ter ciljev za regijo DACH z vodji področij
  • načrtovanje, izvajanje in spremljanje aktivnosti za doseganje marketinških in prodajnih načrtov za regijo DACH
  • sodelovanje z zunanjimi ponudniki pri iskanju novih prodajnih priložnosti (podajanje zahtev, spremljanje aktivnosti in doseganja zastavljenih ciljev)
  • analiza poslovnih potreb, trga in konkurence
  • aktivno iskanje novih prodajnih priložnosti
  • izvedba prodajnih sestankov in predstavitev pri potencialnih strankah na lokaciji
  • identifikacija in analiza potreb pri potencialnih strankah
  • priprava prodajnih pristopov in ponudb v sodelovanju z vodji področij ter tehničnimi strokovnjaki
  • sodelovanje pri pogajanjih in pripravi pogodb
  • spremljanje razpisov v regiji DACH, identifikacija potencialnih priložnosti in organizacija prijav na razpise
  • izdelava prodajnih dokumentov (npr. predstavitve, ponudbe, pogodbe, razpisna dokumentacija)
Od vas pričakujemo:
  • izkušnje iz razvoja poslovanja ali vodenja B2B prodaje na tujih trgih
  • vsaj 3 leta izkušenj na področju prodaje IT rešitev ali IT produktov
  • aktivno znanje nemškega in angleškega jezika
  • dobro razvite veščine svetovalne prodaje in dobre pogajalske spretnosti
  • samoiniciativnost, podjetniško usmerjenost in sposobnost strateškega vodenja
  • višjo, visoko ali univerzitetno izobrazbo tehnične ali ekonomske smeri
  • vozniški izpit B kategorije
  • pripravljenost na službena potovanja (predvidoma teden dni na mesec)
Ponujamo vam:
  • zaposlitev za nedoločen čas
  • samostojnost pri razvoju prodaje v regiji DACH in strateško vključenost v razvoj poslovanja podjetja
  • izkušeno ekipo sodelavcev, ki aktivno prispevajo k doseganju skupnih ciljev
  • podjetniško okolje, ki ima posluh za želje in predloge sodelavcev
  • dobro ravnovesje med delom in zasebnim življenjem

Dodatne ugodnosti

  • dodatno pokojninsko zavarovanje
  • prosta parkirna mesta
  • redni teambuildingi in drugi dogodki za zaposlene
  • odlična kava in čaji ter vsak dan sveže sadje