×

Iščite po straneh Agitavit

NAJBOLJ POGOSTA ISKANJA

V naših pisarnah v Ljubljani in Mariboru se vsako jutro sreča preko 90 sodelavk in sodelavcev z željo, da s tehnološkimi rešitvami izboljšamo poslovni svet. Naši strokovni profili so raznoliki: programerji, tehnični vodje, arhitekti, poslovni analitiki, projektni vodje, testerji in sodelavci v podpori, marketingu in prodaji. Vsem nam je skupno, da svoje delo opravljamo predano ter vedno znova iščemo še bolj inovativne rešitve za naše naročnike.

V našo ekipo vabimo nove sodelavce za delovna mesta

Vodja projektov uvedbe eHRM (Ž/M)

Z rešitvijo eHRM že več kot 13 let podpiramo podjetja pri doseganju polnega potenciala zaposlenih in graditvi ekipe za poslovne uspehe, vanj pa združujemo več kot 13 tisoč domačih in mednarodnih uporabnikov.

Vabimo te, da se naši več kot 15-članski ekipi eHRM pridružiš kot vodja projektov uvedbe eHRM. Če imaš izkušnje iz vodenja projektov razvoja ali uvedbe programske opreme in te zanima kadrovsko področje, potem je to prava priložnost zate. Lokacija dela je v Ljubljani in občasno na terenu pri naših strankah.

 

Tvoje odgovornosti in naloge bodo:
  • vodenje implementacijskih projektov produkta eHRM pri naših strankah
  • zajem in popis zahtev strank, konfiguracija rešitev v okviru eHRM
  • priprava predloga rešitev znotraj produkta in realizacija s pomočjo tehnične ekipe
  • sprotno testiranje rešitve in spremljanje ustreznosti glede na potrebe stranke
  • vsebinske predstavitve eHRM pri strankah
  • ostala vsebinska in tehnološka podpora strankam v procesu digitalizacije kadrovskih procesov
Pričakujemo:
  • vsaj 3 leta izkušenj na področju razvoja programske opreme v vlogi projektnega vodje, svetovalca za implementacijo ali skrbnika za kakovost
  • zanimanje za digitalizacijo kadrovskih procesov in implementacijo programske opreme na tem področju
  • izkušnje z analizo uporabniških zahtev in pripravo specifikacij funkcionalnosti informacijskih rešitev
  • poznavanje konceptov razvoja programske opreme
  • odlične komunikacijske in organizacijske sposobnosti
  • zaključeno izobrazbo vsaj VI. stopnje ali višje, zaželeno tehnične smeri
Dodatne prednosti:
  • certifikat s področja projektnega vodenja (Certified Scrum Master, PMP, IPMA ali podoben)
  • certifikat s področja poslovne analize (IIBA ali podoben)
  • poznavanje kadrovskega področja in področij kot so ciljno vodenje, obdobni pogovori, nagrajevanje, načrtovanje kariere in nasledstev, kadrovska evidenca, izobraževanja
  • poznavanje konceptov podatkovnih baz in pisanja poizvedb v bazi SQL
  • poznavanje konceptov integracij med SW rešitvami
Ponujamo ti:
  • zaposlitev za nedoločen čas
  • fleksibilen delovni čas (svoje delo lahko prilagodiš morebitnim obveznostim in aktivnostim) ter možnost občasnega dela od doma
  • delo na zanimivih domačih in mednarodnih projektih

Naša kultura

  • izkušena ekipa sodelavcev, ki ti je vedno pripravljena pomagati
  • mentorstvo in strukturiran proces uvajanja v delo
  • veliko priložnosti za izobraževanje ter pridobivanje novih znanj in certifikatov
  • okolje, ki ima posluh za želje in predloge ter skupaj s tabo razvija tvojo karierno pot
  • vedno odprta vrata vodstva
  • družini prijazno okolje, ki omogoča dobro ravnovesje med delom in zasebnim življenjem

Dodatne ugodnosti

  • dodatno pokojninsko zavarovanje
  • prosta parkirna mesta
  • redni teambuildingi in drugi dogodki za zaposlene
  • odlična kava in čaji ter vsak dan sveže sadje

Regijski vodja prodaje (Ž/M)

V ekipo vabimo izkušenega regijskega vodjo prodaje, ki bo odgovoren za razvoj B2B prodaje naših rešitev in produktov na nemško govorečih trgih. Delo je možno v Ljubljani ali Mariboru, vključuje pa tudi redna službena potovanja v regijo DACH (povprečno teden dni na mesec).

 

Vaše naloge in odgovornosti bodo:
  • sodelovanje pri pripravi marketinškega in prodajnega načrta ter ciljev za regijo DACH z vodji področij
  • načrtovanje, izvajanje in spremljanje aktivnosti za doseganje marketinških in prodajnih načrtov za regijo DACH
  • sodelovanje z zunanjimi ponudniki pri iskanju novih prodajnih priložnosti (podajanje zahtev, spremljanje aktivnosti in doseganja zastavljenih ciljev)
  • analiza poslovnih potreb, trga in konkurence
  • aktivno iskanje novih prodajnih priložnosti
  • izvedba prodajnih sestankov in predstavitev pri potencialnih strankah na lokaciji
  • identifikacija in analiza potreb pri potencialnih strankah
  • priprava prodajnih pristopov in ponudb v sodelovanju z vodji področij ter tehničnimi strokovnjaki
  • sodelovanje pri pogajanjih in pripravi pogodb
  • spremljanje razpisov v regiji DACH, identifikacija potencialnih priložnosti in organizacija prijav na razpise
  • izdelava prodajnih dokumentov (npr. predstavitve, ponudbe, pogodbe, razpisna dokumentacija)
Od vas pričakujemo:
  • izkušnje iz razvoja poslovanja ali vodenja B2B prodaje na tujih trgih
  • vsaj 3 leta izkušenj na področju prodaje IT rešitev ali IT produktov
  • aktivno znanje nemškega in angleškega jezika
  • dobro razvite veščine svetovalne prodaje in dobre pogajalske spretnosti
  • samoiniciativnost, podjetniško usmerjenost in sposobnost strateškega vodenja
  • višjo, visoko ali univerzitetno izobrazbo tehnične ali ekonomske smeri
  • vozniški izpit B kategorije
  • pripravljenost na službena potovanja (predvidoma teden dni na mesec)
Ponujamo vam:
  • zaposlitev za nedoločen čas
  • samostojnost pri razvoju prodaje v regiji DACH in strateško vključenost v razvoj poslovanja podjetja
  • izkušeno ekipo sodelavcev, ki aktivno prispevajo k doseganju skupnih ciljev
  • podjetniško okolje, ki ima posluh za želje in predloge sodelavcev
  • dobro ravnovesje med delom in zasebnim življenjem

Dodatne ugodnosti

  • dodatno pokojninsko zavarovanje
  • prosta parkirna mesta
  • redni teambuildingi in drugi dogodki za zaposlene
  • odlična kava in čaji ter vsak dan sveže sadje

.NET Developer (Ž/M)

V ekipo, ki dela na projektih razvoja rešitev po meri za naše naročnike, vabimo izkušenega razvijalca ali razvijalko programske opreme.

Lokacija dela je v Ljubljani ali Mariboru, možno pa je tudi občasno delo od doma. Te zanima, kakšen je naš način dela? Oglasi se nam in z veseljem ti ga bomo predstavili.

 

Vabimo te, če:
  • imaš izkušnje s programiranjem spletnih aplikacij
  • poznaš koncepte večnivojskih arhitektur in načrtovanja relacijskih baz podatkov
  • poznaš tehnologije in programske jezike kot so ASP.NET MVC, C#, Microsoft SQL Server, HTML5, JavaScript, CSS
  • govoriš angleški jezik
  • rad sodeluješ v ekipi različnih strokovnjakov in do svojega dela čutiš odgovornost
Ponujamo ti:
  • zaposlitev za nedoločen čas
  • fleksibilen delovni čas (svoje delo lahko prilagodiš morebitnim obveznostim in aktivnostim) ter možnost občasnega dela od doma
  • delo na zanimivih domačih in mednarodnih projektih

Naša kultura

  • izkušena ekipa sodelavcev, ki ti je vedno pripravljena pomagati
  • mentorstvo in strukturiran proces uvajanja v delo
  • veliko priložnosti za izobraževanje ter pridobivanje novih znanj in certifikatov
  • okolje, ki ima posluh za želje in predloge ter skupaj s tabo razvija tvojo karierno pot
  • vedno odprta vrata vodstva
  • družini prijazno okolje, ki omogoča dobro ravnovesje med delom in zasebnim življenjem

Dodatne ugodnosti

  • dodatno pokojninsko zavarovanje
  • prosta parkirna mesta
  • redni teambuildingi in drugi dogodki za zaposlene
  • odlična kava in čaji ter vsak dan sveže sadje

Izjave naših zaposlenih

Ajša, sodelavka za uporabniško podporo in zagotavljanje kvalitete, Agitavit Solutions

»V Agitavitu cenim vedno nasmejan kolektiv.«

Martin, vodja področja Identity Management, Agitavit Solutions

»Pri svojem delu sem veliko v stiku s strankami in njihovim delovnim okoljem, kar mi daje občutek odgovornosti za delo, ki ga opravljam. Zaradi narave rešitev, ki jih ponujamo, vsak nov projekt prinese s seboj tudi kopico novih izzivov, ki so odlična priložnost za širjenje znanja.«

Biserka, tehnična vodja projektov, Agitavit Solutions

»Všeč mi je kultura. Trdo delamo, obenem pa se znamo tudi zabavati. Energija je super in vsi so prijazni, odprti in vedno pripravljeni pomagati. Prihajamo iz različnih področij in imamo raznolika tehnološka znanja, tako da priložnosti za učenje nikoli ne zmanjka.«

Maruša, poslovna analitičarka, Agitavit Solutions

»Delo v Agitavitu mi je všeč, ker res ni monotono. Vsak projekt predstavlja nov izziv in tako so možganske celice vedno v pogonu.«

Valter, prodajni svetovalec, Agitavit Solutions

»V Agitavitu nam prodajalcem res ni dolgčas. Inovativno in tehnološko napreden razvojni tim nas vseskozi zalaga z rešitvami, katere je veselje predstavljati našim obstoječim in novim kupcem. In prodajna ekipa je del ekipnega duha podjetja. Pa da ne pozabim: vsako leto nas obišče čisto pravi Dedek Mraz.«

Vedran, tehnični vodja projektov, Agitavit Solutions

»Pri Agitavit projektih nikoli ne zmanjka izzivov, v ekipi pa prevladujejo prijateljski odnosi in domače vzdušje. Ko potrebujem pavzo, pa si lahko oddahnem v sobi za sproščanje z igro namiznega nogometa.«

Si želite delati z nami?

Med razpisanimi delovnimi mesti niste našli takšnega, ki bi ustrezal vašim kompetencam in željam? Nič hudega, za zagnane sodelavce so naša vrata vedno odprta. Izpolnite obrazec, pripnite življenjepis in se nam oglasite.

Pišite nam