Naši dogodki in spletni seminarji
Pretekli dogodki in spletni seminarji
Kako oblikovati sistem nagrajevanja, da bo dosegal svoj namen? Dobre prakse nagrajevanja sodelavcev bosta predstavili podjetji Kovintrade in Knauf Insulation. Pokukali bomo tudi v projekt prenove sistema nagrajevanj v Agitavit Solutions.
Pri interni komunikaciji pogosto izhajamo iz potreb podjetja, je pa za učinkovito izmenjavo informacij z zaposlenimi ključno v ospredje postaviti prav njih. Dobre prakse, kako komunikacijo čim bolje približati sodelavcem, so predstavila podjetja Unior, Kamino in Petrol.
Kako sodelavce ustrezno podpreti in spodbuditi k pridobivanju novih znanj? K deljenju izkušenj ter dobrih praks smo povabili HR strokovnjakinje iz podjetij KingsBox, Mercator in Agitavit Solutions.
Predanost rasti je ena izmed vrednot podjetja KingsBox. V skladu z njo med drugim spodbujajo zaposlene, da širijo svoja znanja. Pri tem so izobraževalni načrti usklajeni s strateškimi cilji.
Mercator zaposluje več kot 9.000 zaposlenih, ki so razpršeni po celi Sloveniji. Kljub velikosti in kompleksnosti sistema z različnimi načini pridobivanja znanj skrbijo za ustrezno izobražen kader.
V skladu z našimi vrednotami, med katerimi je tudi znanje, se procesi v Agitavitu neprestano spremljajo in po potrebi prilagajajo. Tako je v lanskem letu osvežitev doživel proces izobraževanj zaposlenih.
Kako sodelavce z ustrezno interno komunikacijo pripraviti na novosti? Dobre prakse so na dogodku delila podjetja AMZS, Medis Intago in Agitavit Solutions.
Sodobno okolje od podjetij in zaposletnih zahteva izmenjavo mnenj, predlogov ter ostalih uvidov. Na spletnem dogodku smo tokrat gostili podjetja Adacta, EKWB in Agitavit Solutions.
Za uspešno, strateško in agilno HR funkcijo je HR sistem nuja. Njegova uvedba pomeni novost. Kako so se digitalizacije HR procesov lotili v AMZS in KingsBox, sta na z nami delili gostujoči HR strokovnjakinji.
Ali v vašem podjetju intranet portal ne živi in želite izkoristiti njegov potencial? Iščete načine, kako ga oblikovati po meri tako organizacije kot tudi zaposlenih? Na seminarju smo pogledali korake, kako zasnovati uspešen intranet portal.
Stalno izboljševanje je v poslovnem svetu postalo nova realnost. Pogledali smo, kako lahko vzpostavimo okolje, pripravljeno na iskanje novih načinov in njihovo hitro uvajanje.
Na virtualnem dogodku NT Remote smo skupaj s podjetjem Bankart d.o.o. delili primer dobre prakse. Predstavili smo projekt transformacije njihovega digitalnega delovnega okolja z Microsoft 365.
Na spletnem seminarju smo pogledali, kako nam lahko intranet portal koristi pri ažurnemu obveščanju in učinkoviti komunikaciji s sodelavci. Vabljeni k ogledu videoposnetka.