Dogodek september 2022

Z interno komunikacijo do uspešne vpeljave sprememb

Vpeljave sprememb sprožajo različne odzive, med drugim tudi upor. Kako sodelavce z ustrezno interno komunikacijo pripraviti na novosti? Dobre prakse uvedbe novih procesov, orodij ali načinov dela z učinkovito komunikacijo so na dogodku delila podjetja AMZS, Medis in Agitavit Solutions.

Načini dela v podjetjih se neprestano spreminjajo bodisi zaradi digitalizacije procesov, uvedbe novosti, zunanjih vplivov ali drugih razlogov. Kot posledica se sodelavci srečujejo z številnimi spremembami, odzivi na njih pa so lahko različni (navdušenost, pripravljenost na spremembo, zavezanost, upor).

Kako s pomočjo interne komunikacije sodelavce pripraviti na načrtovane spremembe v podjetju? Na kaj vse moramo biti pri tem pozorni? S katerimi aktivnostmi podpreti sodelavce pri hitrejšem sprejemanju novosti? Odgovore na vprašanja smo iskali skupaj z gostjami. Svoje izkušnje in dobre prakse so delile Anisa Faganelj, vodja akademije AMZS v AZMS d.d., Maja Rojšek, vodja kadrovske službe v podjetju Medis Intago d.o.o. in Staša Jager Meglič, HR Manager v Agitavit Solutions d.o.o. Na okrogli mizi se jim je pridružila tudi Anka Brus, direktorica Agitavit Solutions d.o.o.      

Z gostjami je beseda med drugim tekla o:

1. Kako načrtovati komunikacijo sprememb?
2. S katerimi konkretnimi aktivnostmi zagotoviti uspešno uvedbo novosti?
3. Na kakšen način prisluhniti zaposlenim in prilagoditi načine sporočanja?
4. Katera prepričanja oz. mite so pri vpeljavi sprememb potrdile ali ovrgle?

 

Želite spoznati eHRM?

© 2024 - Agitavit