Z interno komunikacijo do uspešne vpeljave sprememb
Vpeljave sprememb sprožajo različne odzive, med drugim tudi upor. Kako sodelavce z ustrezno interno komunikacijo pripraviti na novosti? Dobre prakse uvedbe novih procesov, orodij ali načinov dela z učinkovito komunikacijo so na dogodku delila podjetja AMZS, Medis in Agitavit Solutions.
Načini dela v podjetjih se neprestano spreminjajo bodisi zaradi digitalizacije procesov, uvedbe novosti, zunanjih vplivov ali drugih razlogov. Kot posledica se sodelavci srečujejo z številnimi spremembami, odzivi na njih pa so lahko različni (navdušenost, pripravljenost na spremembo, zavezanost, upor).
Kako s pomočjo interne komunikacije sodelavce pripraviti na načrtovane spremembe v podjetju? Na kaj vse moramo biti pri tem pozorni? S katerimi aktivnostmi podpreti sodelavce pri hitrejšem sprejemanju novosti? Odgovore na vprašanja smo iskali skupaj z gostjami. Svoje izkušnje in dobre prakse so delile Anisa Faganelj, vodja akademije AMZS v AZMS d.d., Maja Rojšek, vodja kadrovske službe v podjetju Medis Intago d.o.o. in Staša Jager Meglič, HR Manager v Agitavit Solutions d.o.o. Na okrogli mizi se jim je pridružila tudi Anka Brus, direktorica Agitavit Solutions d.o.o.
Z gostjami je beseda med drugim tekla o:
1. Kako načrtovati komunikacijo sprememb?
2. S katerimi konkretnimi aktivnostmi zagotoviti uspešno uvedbo novosti?
3. Na kakšen način prisluhniti zaposlenim in prilagoditi načine sporočanja?
4. Katera prepričanja oz. mite so pri vpeljavi sprememb potrdile ali ovrgle?