×

Iščite po straneh Agitavit

NAJBOLJ POGOSTA ISKANJA

V naših pisarnah v Ljubljani in Mariboru se vsako jutro sreča preko 100 sodelavk in sodelavcev z željo, da s tehnološkimi rešitvami izboljšamo poslovni svet. Naši strokovni profili so raznoliki: programerji, tehnični vodje, arhitekti, poslovni analitiki, projektni vodje, testerji in sodelavci v podpori, marketingu in prodaji. Vsem nam je skupno, da svoje delo opravljamo predano ter vedno znova iščemo še bolj inovativne rešitve za naše naročnike.

V našo ekipo vabimo nove sodelavce za delovna mesta

Quality Assurance and Customer Support Associate (Ž/M)

Zaradi povečanega obsega dela v ekipo, ki dela na projektu razvoja po meri za mednarodnega naročnika, vabimo sodelavko oziroma sodelavca za zagotavljanje kakovosti in podporo uporabnikom. V tem izzivu se boš dobro znašel, če že imaš nekaj izkušenj na področju testiranja ter si se pripravljen učiti in pridobivati nova znanja na področju avtomatskih testov, load testov in podatkovnih baz.

Vsak novo zaposleni dobi mentorja, ki ga usmerja in mu pomaga skozi uvajalno obdobje. Vzpostavili smo hibridni način dela, zato lahko izbereš med delom v pisarni ali od doma, sicer pa je lokacija naših pisarn v Ljubljani in Mariboru.

Naloge in odgovornosti:
  • priprava ter izvedba načrta testiranja in testnih scenarijev
  • delo s podatkovno bazo (SQL poizvedbe)
  • dokumentiranje odklonov v delovanju rešitev ter komunikacija z razvojno ekipo in s stranko
  • zagotavljanje skladnosti delovanja rešitev s funkcionalnimi in nefunkcionalnimi zahtevami
Vabimo te, če:
  • imaš izkušnje s testiranjem ali z uporabniško podrporo na področju razvoja IT-rešitev
  • razumeš potrebe uporabnikov ter si sam napreden uporabnik IT-rešitev
  • imaš dobre komunikacijske veščine
  • tekoče komuniciraš v angleškem jeziku (pisno in ustno)
  • si samostojen, natančen in odgovoren
  • rad osvajaš nova znanja in veščine
Prednosti so:
  • izkušnje z orodji za podporo uporabnikom (npr. Jira)
  • izkušnje s pisanjem dokumentacije
  • poznavanje baz podatkov in znanje SQL
Ponujamo ti:
  • zaposlitev za nedoločen čas
  • fleksibilen delovni čas (svoje delo lahko prilagodiš morebitnim obveznostim in aktivnostim)
  • delo na zanimivem mednarodnem projektu
  • stalen stik z najnovejšimi tehnologijami in s koncepti razvoja

Naša kultura

  • izkušena ekipa sodelavcev, ki ti je vedno pripravljena pomagati
  • mentorstvo in strukturiran proces uvajanja v delo
  • veliko priložnosti za izobraževanje ter pridobivanje novih znanj in certifikatov
  • okolje, ki ima posluh za želje in predloge ter skupaj s tabo razvija tvojo karierno pot
  • vedno odprta vrata vodstva
  • družini prijazno okolje, ki omogoča dobro ravnovesje med delom in zasebnim življenjem

Dodatne ugodnosti

  • dodatno pokojninsko zavarovanje
  • prosta parkirna mesta
  • redni teambuildingi ter drugi dogodki za zaposlene (med drugim organiziramo programe čuječnosti in aktivnih odmorov med delom)
  • v pisarni je vsak dan na voljo sveže sadje in odlična kava

Svetovalec za uvedbo eHRM (Ž/M)

V ekipo, ki razvija produkt za podporo delu z zaposlenimi, vabimo svetovalca v procesu uvedbe eHRM z izkušnjami iz IT-razvoja

S produktom eHRM že več kot 15 let podpiramo podjetja pri doseganju polnega potenciala zaposlenih in graditvi ekipe za poslovne uspehe, vanj pa združujemo več kot 15 tisoč domačih in mednarodnih uporabnikov. Vabimo te, da se pridružiš naši produktni ekipi, ki skrbi za agilen razvoj eHRM v skladu s potrebami strank in trendi na HR področju.

Lokacija je v Ljubljani ali Mariboru, lahko pa izbereš med delom v pisarni ali od doma. Če te zanima, kakšen je naš način dela, se nam oglasi in z veseljem ti ga bomo predstavili. 

 

Tvoje odgovornosti in naloge bodo:
  • vodenje implementacijskih projektov eHRM pri strankah
  • zajem in popis zahtev strank, konfiguracija rešitev v okviru produkta
  • priprava predloga rešitev znotraj produkta in realizacija s pomočjo tehnične ekipe
  • sprotno testiranje rešitve in spremljanje ustreznosti glede na potrebe stranke
  • vsebinske predstavitve eHRM pri strankah
  • ostala vsebinska in tehnološka podpora strankam v procesu digitalizacije HR procesov
Pričakujemo:
  • izkušnje v vlogi svetovalca ali projektnega vodje na področju razvoja programske opreme
  • izkušnje z analizo uporabniških zahtev in pripravo specifikacij funkcionalnosti IT-rešitev
  • poznavanje konceptov razvoja programske opreme
  • poznavanje različnih metodologij vodenja projektov z različnih domenskih področij (agilne, iterativne, …)
  • odlične komunikacijske in organizacijske sposobnosti
  • empatijo in sposobnost prepoznavanja potreb stranke
  • zaključeno izobrazbo vsaj VI. stopnje ali višje tehnične smeri
Dodatne prednosti:
  • afiniteta do HR področja in zanimanje za digitalizacijo HR procesov ter implementacije programske opreme na tem področju
  • certifikat s področja projektnega vodenja (Certified Scrum Master, PMP, IPMA ali podoben)
  • certifikat s področja poslovne analize (IIBA ali podoben)
  • poznavanje kadrovskega področja in področij kot so ciljno vodenje, razvojni pogovori, nagrajevanje, načrtovanje kariere in nasledstev, kadrovska evidenca, izobraževanja
  • poznavanje konceptov podatkovnih baz in pisanja poizvedb v bazi SQL
  • poznavanje konceptov integracij med rešitvami
Ponujamo ti:
  • zaposlitev za nedoločen čas
  • fleksibilen delovni čas (svoje delo lahko prilagodiš morebitnim obveznostim in aktivnostim)
  • delo na zanimivih domačih ter mednarodnih projektih
  • stalen stik z najnovejšimi tehnologijami in s koncepti razvoja

Naša kultura

  • izkušena ekipa sodelavcev, ki ti je vedno pripravljena pomagati
  • mentorstvo in strukturiran proces uvajanja v delo
  • veliko priložnosti za izobraževanje ter pridobivanje novih znanj in certifikatov
  • okolje, ki ima posluh za želje in predloge ter skupaj s tabo razvija tvojo karierno pot
  • vedno odprta vrata vodstva
  • družini prijazno okolje, ki omogoča dobro ravnovesje med delom in zasebnim življenjem

Dodatne ugodnosti

  • dodatno pokojninsko zavarovanje
  • prosta parkirna mesta
  • redni teambuildingi ter drugi dogodki za zaposlene (med drugim organiziramo programe čuječnosti in aktivnih odmorov med delom)
  • v pisarni je vsak dan na voljo sveže sadje in odlična kava

Senior Product Developer (Ž/M)

V ekipo, ki razvija produkt za podporo delu z zaposlenimi, vabimo razvijalko ali razvijalca z večletnimi izkušnjami na področju produktnega razvoja.

S produktom eHRM že več kot 15 let podpiramo podjetja pri doseganju polnega potenciala zaposlenih in graditvi ekipe za poslovne uspehe, vanj pa združujemo več kot 15 tisoč domačih in mednarodnih uporabnikov. Vabimo te, da se pridružiš naši produktni ekipi, ki skrbi za agilen razvoj eHRM v skladu s potrebami strank in trendi na HR področju.

Lokacija je v Ljubljani ali Mariboru, lahko pa izbereš med delom v pisarni ali od doma. Če te zanima, kakšen je naš način dela, se nam oglasi in z veseljem ti ga bomo predstavili. 

 

Vabimo te, če:
  • imaš vsaj 5 let izkušenj s programiranjem spletnih aplikacij
  • poznaš koncepte večnivojskih arhitektur in načrtovanja relacijskih baz podatkov
  • poznaš tehnologije in programske jezike Microsoft.NET, ASP.NET, C#, Microsoft SQL Server, HTML5, JavaScript, CSS
  • rad sodeluješ v ekipi različnih strokovnjakov in do svojega dela čutiš odgovornost
Prednost je:
  • poznavanje HR področja
Ponujamo ti:
  • zaposlitev za nedoločen čas
  • fleksibilen delovni čas (svoje delo lahko prilagodiš morebitnim obveznostim in aktivnostim)
  • delo na zanimivih domačih ter mednarodnih projektih
  • stalen stik z najnovejšimi tehnologijami in s koncepti razvoja

Naša kultura

  • izkušena ekipa sodelavcev, ki ti je vedno pripravljena pomagati
  • mentorstvo in strukturiran proces uvajanja v delo
  • veliko priložnosti za izobraževanje ter pridobivanje novih znanj in certifikatov
  • okolje, ki ima posluh za želje in predloge ter skupaj s tabo razvija tvojo karierno pot
  • vedno odprta vrata vodstva
  • družini prijazno okolje, ki omogoča dobro ravnovesje med delom in zasebnim življenjem

Dodatne ugodnosti

  • dodatno pokojninsko zavarovanje
  • prosta parkirna mesta
  • redni teambuildingi ter drugi dogodki za zaposlene (med drugim organiziramo programe čuječnosti in aktivnih odmorov med delom)
  • v pisarni je vsak dan na voljo sveže sadje in odlična kava

Izjave naših zaposlenih

Vedran, tehnični vodja projektov, Agitavit Solutions

»Pri Agitavit projektih nikoli ne zmanjka izzivov, v ekipi pa prevladujejo prijateljski odnosi in domače vzdušje. Ko potrebujem pavzo, pa si lahko oddahnem v sobi za sproščanje z igro namiznega nogometa.«

Tjaša, Senior QA & CS Engineer, Agitavit Solutions

»Kvalitetna aplikacija = zadovoljna stranka. Možnost, da si lahko stranki v podporo in pomoč pri reševanju različnih težav je le dodatna popestritev ter preizkus lastnega obvladovanja različnih situacij.«

Martin, vodja področja Identity Management, Agitavit Solutions

»Pri svojem delu sem veliko v stiku s strankami in njihovim delovnim okoljem, kar mi daje občutek odgovornosti za delo, ki ga opravljam. Zaradi narave rešitev, ki jih ponujamo, vsak nov projekt prinese s seboj tudi kopico novih izzivov, ki so odlična priložnost za širjenje znanja.«

Maja, Marketing Manager, Agitavit Solutions

»Predanost. Sodelovanje. Dinamika. Te tri besede najbolj orisujejo delo v Agitavitovi marketinški ekipi. Cenimo in podpiramo samoiniciativnost, veseli smo novih predlogov in ob enem skupaj iščemo rešitve, zaradi katerih postajamo vedno boljši.«

Maruša, poslovna analitičarka, Agitavit Solutions

»Delo v Agitavitu mi je všeč, ker res ni monotono. Vsak projekt predstavlja nov izziv in tako so možganske celice vedno v pogonu.«

Valter, prodajni svetovalec, Agitavit Solutions

»V Agitavitu nam prodajalcem res ni dolgčas. Inovativno in tehnološko napreden razvojni tim nas vseskozi zalaga z rešitvami, katere je veselje predstavljati našim obstoječim in novim kupcem. In prodajna ekipa je del ekipnega duha podjetja. Pa da ne pozabim: vsako leto nas obišče čisto pravi Dedek Mraz.«

Si želite delati z nami?

Med razpisanimi delovnimi mesti niste našli takšnega, ki bi ustrezal vašim kompetencam in željam? Nič hudega, za zagnane sodelavce so naša vrata vedno odprta. Izpolnite obrazec, pripnite življenjepis in se nam oglasite.

Pišite nam