Webinar marec 2021

Intranet kot osrednje komunikacijsko središče podjetja

Se sprašujete, kako ključne informacije podjetja hitro in enostavno sporočiti sodelavcem? Iščete način, kako z učinkovito komunikacijo še okrepiti organizacijsko klimo in zavzetost? Vas zanima, kako vam pri tem lahko pomaga SharePoint Online?

Na spletnem seminarju smo pogledali, kako nam lahko intranet portal koristi pri ažurnemu obveščanju in učinkoviti komunikaciji s sodelavci. Ogledali smo si, kako lahko z orodjem storitve Microsoft 365 SharePoint Online vzpostavimo interno komunikacijsko središče, dostopno kjerkoli in kadarkoli.

Delili smo nasvete in dobre prakse rabe orodja, kot so na primer pridobivanje povratnih informacij in novih idej od sodelavcev, pošiljanje internega newslettra ali vzpostavitev izobraževalnega središča za zaposlene. Nekaj časa smo namenili tudi odgovorom na vprašanja.

Niko Dolenc, svetovalec za Microsoft 365, je predstavil:

  1. kako ustrezno vzpostaviti interno komunikacijsko središče za učinkovit prenos ključnih informacij,
  2. katere možnosti sporočanja in dvosmerne komunikacije omogoča SharePoint Online,
  3. konkretne primere iz prakse.

Komu je namenjen?
Spletni seminar je namenjen predvsem tistim, ki skrbite za interno komunikacijo v podjetju in bi želeli izboljšati ali nadgraditi prenos informacij do sodelavcev.

Niko Dolenc
Niko Dolenc
Svetovalec za Microsoft 365
Niko ima več kot 25 let izkušenj na področju informacijske tehnologije. Svojo karierno pot je začel kot tehnični inženir, zdaj pa deluje kot svetovalec za podporo poslovnim strankam, odgovoren za rešitve in storitve v oblaku. Svetuje majhnim in srednje velikim podjetjem, ki začenjajo z uvedbo storitve Microsoft 365. Prav tako usposablja naročnike in končne uporabnike za uporabo orodij Microsoft 365.
Želite celovito nadgraditi digitalno delovno okolje?

Z veseljem se bomo pogovorili o vaših željah in izzivih na tem področju.

© 2024 - Agitavit