S povezavo Špicine evidence delovnega časa in eHRM do učinkovitejšega upravljanja zaposlenih
S povezavo smo podjetjem omogočili, da s pomočjo enotne rešitve registrirajo delovni čas, avtomatizirajo obračun plač in upravljanje odsotnosti zaposlenih. Ob tem z eHRM razvijajo svoje kadre, upravljajo z njihovo uspešnostjo in ob tem razvijajo organizacijsko kulturo.
Naše rešitve so bile ustvarjene z lahkoto integracije v mislih. Z vzpostavljenim integracijskim vmesnikom lahko stranke hitro uredijo izmenjavo podatkov med omenjenima rešitvama, hkrati pa so informacije o zaposlenih v obeh sistemih vedno ažurne. Z deljenjem ključnih podatkov se zmanjša možnost napak in pospeši izvedbo posameznih kadrovskih procesov.
Beleženje podatkov o zaposlenih in delovnega časa sta osnovna podatka za merjenje prisotnosti in produktivnosti zaposlenega na delovnem mestu. Ažurni, realni in vsebinsko bogati podatki povečujejo delovno zavzetost in omogočajo celovit vpogled na posameznika, kar koristi tako zaposlenim kot tudi vodstvu.Stranke, ki že uporabljajo eno od rešitev, lahko to dopolnijo z drugo rešitvijo in s pomočjo vzpostavljenega integracijskega vmesnika nemudoma pričnejo uporabljati funkcionalnost obeh. Stranke, ki ne koristijo nobene od rešitev, se lahko odločijo za paket obeh ali za posamezno rešitev.
Kaj ponuja evidenca delovnega časa?
Špicina evidenca delovnega časa predstavlja temelj za zahtevnejše poslovne in kadrovske procese. S pomočjo rešitve boste lahko:
- registrirali delovni čas
- spremljali prisotnosti sodelavcev
- planirali delovni čas in razporejali urnike dela
- vodili odsotnosti od dela
- pripravil podatke za obračun plač
- pripravili potne naloge na mobilniku
- se odločali na podlagi napredne analitike