Povratna informacija − vez med podjetjem in zaposlenimi
Sodobno okolje zahteva izmenjavo mnenj, predlogov ter ostalih uvidov za razvoj tako zaposlenih kot tudi podjetij. Kako zgraditi in spodbujati kulturo povratne informacije? Kakšno vlogo ima pri tem psihološka varnost? Odgovore na vprašanji smo iskali z gostjami iz podjetij Adacta, EKWB in Agitavit Solutions.
Konstruktivna povratna informacija je ključna za večje zadovoljstvo zaposlenih in višjo konkurenčnost podjetja. Z njo sodelavci dobijo uvid, na katerih področjih se lahko še izboljšajo, vodstvo pa, s katerimi aktivnostmi lahko nadgradijo poslovanje.
Kako so se lotili grajenja in na kakšen način spodbujajo kulturo povratne informacije v Adacti, je z nami delila HR specialistka Špela Vitamvas. Prav tako smo na dogodku pogledali paleto aktivnosti v EKWB. Predstavila jih je Head of office Vera Nunić. Pri deljenju dobrih praks se jima je pridružila Maruška Ozimek, HR Business Partner v Agitavit Solutions. Spregovorila je o pomenu psihološke varnosti ter predstavila, kako jo v podjetju spremljajo in izboljšujejo.
Med drugim smo predstavili:
- Kako se lotiti ustvarjanja kulture povratne informacije?
- S katerimi konkretnimi aktivnostmi podpreti dvosmerno komunikacijo?
- Kakšna je vloga psihološke varnosti in kako jo izmeriti?