Za nami uspešen dogodek o pomembnosti interne komunikacije
Jesenski dogodek smo tokrat namenili izmenjavi dobrih praks o tem, kako komunikacijo s sodelavci prilagoditi njihovim potrebam ter tako povečati obveščenost in pripadnost. Z nami so bili Evelin Rečnik (Unior d.d.), Matic Moličnik (Kamino d.o.o.) in Urška Ojsteršek (Petrol d.d.).
Dogodek Interna komunikacija: zaposleni v fokusu je minil v duhu deljenja navdiha, iskrenih debat in razmislekov o naslednjih korakih. Otvorila ga je Evelin Rečnik, strokovna sodelavka za interno komuniciranje v Unior d.d. Prestavila je korake, kako so se v podjetju lotili priprave digitalne komunikacijske strategije in vzpostavitve enotne komunikacijske točke dostopne vsem zaposlenim. Izpostavila je, da je pri tem v proces ključno vključiti sodelavce iz različnih oddelkov, ki so na kakršen koli način vključeni v ustvarjanje in prenos informacij.
Slika: Evelin Rečnik, Unior d.d.
»Samo enkrat lahko informacijo podaš prvič, zato je pri deljenju občutljivejših sporočil ključna priprava,« je na predavanju poudaril vodja HR v podjetju Kamino d.o.o. Matic Moličnik.
Ekipa približno 50 zaposlenih v Kamino d.o.o. se je lansko leto pridružila večjemu mednarodnemu IT-podjetju Netcetera. Odzivi sodelavcev na združitev so bili različni − od vprašanja o odpuščanjih in ali bo dela tudi za prihodnji teden do vprašanja o povišici skoraj pa v isti sapi. V skladu z vrednotami podjetja so celotno komunikacijo spremembe izvedli transparentno ter naslavljali vsa vprašanja in morebitne pomisleke, ki pa jih presenetljivo ni bilo veliko.
Slika: Matic Moličnik, Kamino d.o.o. (del skupine Netcetera).
Ko sodelavec sodelavcu razloži nek postopek ali mu prenese določene informacije, imajo te večji vpliv in so bolje sprejete. S tem zavedanjem so v podjetju Petrol d.d. uvedli ambasadorstvo kot kanal internega komuniciranja. Sedaj že s četrto generacijo sodelavcev, ki so sprejeli vlogo ambasadorjev trajnosti, širijo zavedanje in spodbujajo trajnostno delovanje. Aktivnosti na področju ambasadorstva (pozivanje sodelavcev, njihovo opolnomočenje, do sedaj izvedene akcije itd.) je predstavila vodja internega komuniciranja Urška Ojsteršek. Na koncu je poudarila, da je kljub uspehom ambasadorsto le eden od kanalov prenašanja internih sporočil in je za celovito obveščenost potrebno vključiti tudi druge vire komuniciranja.
Slika: Urška Ojsteršek, Petrol d.d.
Dogodek smo zaokrožili s spoznavanjem metode HR retrospective. Skozi vpogled v izzive in kaj že delamo dobro na področju interne komunikacije nas je vodila Daniela Bervar Kotolenko. Spodbudila nas je tudi, da smo polni novih idej naredili razmislek, kako bomo v prihodnje še uspešnejši v komunikaciji s sodelavci.
Spremljajte nas za podrobnejše vpoglede v posamezna predavanja, delček vzdušja pa doživite s sprehodom po galeriji fotografij TUKAJ.
Če želite prejemati naše informacije, nam obveščanje dovolite z izborom aktualnih vsebin.